tirsdag 7. desember 2010

jo, altså..

Sitter nå her hjemme da, og kjeder meg egentlig aldri lenger =p Er jo hjemme så sent på ettermiddagen, så rekker ikke å kjede meg i grunnen. Sitter med superkosepus på fanget og koser meg med kalenderlyset utover kvelden, skrævler litt med samboeren, og nyter egentlig tilværelsen. Sitter nesten bare og venter på at ting skal gå dritt igjen. Er jo ikke vant til at ting går bra, jeg! Gleder meg enormt til lønn, som jeg egentlig ikke vet når skal komme.. Ja, ja.. jeg vet jeg er litt vel tidlig ute med å vente på den, begynte jo i jobben forrige uke. Men det er vel lov å glede seg for det? Har jo aldri hatt en fulltidsjobb før.
Imorra blir det vennekos med grøt og gløgg! Og torsdag blir det harrytur og julegavehandel! Yay for en uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar