fredag 17. desember 2010

sinnamenner

Det er mange sinna mennesker ute i verden. Og de står ofte i kø på den samme dagen for å gjøre livet surt for andre. Det er jeg sikker på! De rotter seg sammen og møter opp på samme sted til omtrent samme tid, og planlegger mest mulig pøbelskap mot mer eller mindre uskyldige mennesker sammen. I dag har jeg hatt besøk av opptil flere sinte mennesker, som egentlig er sinte uten noen særlig grunn. Heldigvis er det mange søte mennesker der ute også, ellers ville dagen fort ha blitt ødelagt, og jeg i dårlig humør resten av kvelden. Og det ville ha gått utover samboeren og bandkameratene som møtte meg i stua vår da jeg kom hjem. Og det ville ikke minst ha gått utover internettduppeditten som ikke vil funke igjen. Men jeg er blid og fornøyd, for jeg har fått skryt i dag. Dessuten ble dagen avsluttet med fantastisk (?) humor. Og det hjelper jo på!
Og når jeg kom hjem stod guttepusen opp etter gangdøra og mjauet etter meg, enda stua var full av mennesker. Da følte jeg meg betydningsfull, da! Så tusen takk til alle dere som gjør dagen min fin!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar