mandag 20. desember 2010

julelunsj

Idag stengte vi kontoret ekstra tidlig for å kose oss sammen på spiserommet. Vi ble servert kald juletallerken, ostefat, julekaker og diverse julegaver. Sjefen hadde med to julegaver til alle ansatte, også hadde vi med en gave hver til utdeling. Jeg endte opp med å få en fettfanger. Vet du ikke hva en fettfanger er, sier du? Det er et slags lokk man skal legge over stekepanna, slik at ikke fettet spruter så fælt! Egentlig en ganske så artig gave å få. Har liksom aldri hatt en sånn en før...
Men det å gi ansatte ved et offentlig kontor kniver til jul, den syns jeg var litt lite gjennomtenkt... Stakkars folk som kommer dit på en dårlig da, liksom :p Kosa meg masse i dag for det, da! Ille koselig at til og med den nyeste ansatte får gaver til jul! Det hadde jeg nemlig ikke ventet. Har jo ikke vært der i mer enn en tre ukers tid. Føler meg heldig, jeg! Og innmari takknemlig! =D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar