fredag 3. desember 2010

Surprise, surprise lissom!

Den uka her har jammen i meg ført med seg mye fint! På mandag var jeg jo på et jobbintervju, endelig! Etter lang tørketid siden sist jobbintervju hadde jeg egentlig ikke så høye forhåpninger for dette intervjuet, men jeg møtte nå opp, da. Der var alle veldig blide og hyggelige, følte meg godt tatt i mot. Kan faktisk ikke huske å ha vært med på et så koselig jobbintervju noen gang.
Dagen etter, før jeg hadde våkna ordentlig, ringte telefonen min. I den andre enden var den ene dama fra intervjuet, og hun fortalte meg at de ville gi meg jobben! Jeg ble sjokkert, kan du si. Og verre ble det når jeg ble bedt om å møte opp allerede dagen etter!

Smått i sjokk gikk jeg rundt resten av dagen og ventet på at det skulle bli onsdag. Jeg ventet så ille på at det skulle bli onsdag at jeg faktisk ikke fikk til å sove i det hele tatt den natten. Så når det ble onsdag, og jeg satte meg inn i bilen for å kjøre den en times lange turen til arbeidsplassen min, var jeg i grunnen ganske sliten. Likevel gikk arbeidsdagen veldig fort, og jeg lærte masse! Det gjorde jeg i går og i dag også, men jeg må jo bare lære masse nå mens jeg kan, for fra og med tirsdag er jeg ferdig med opplæringen og alene i min rolle, da hun jeg tar over for slutter på mandag. Går ille fort det her...

Og ikke nok med det, da. Samboeren min jobbet jo langt borte i to uker, og veldig lenge hver dag, og fikk lønnen i dag. Den var over dobbelt så stor som han pleier å få! Julegavehandelen kan begynne!

Og sånn helt til sist må jeg jo nevne at den nest yngste niesa mi fyller to år i dag! Helt utrolig hvor fort tida går! Gratulerer med dagen, vakre, lille frø!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar